سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، گلشن خردمندان و بستان فاضلان است . [امام علی علیه السلام]

دانلود نرم افزار و فضای رایگان

Virtual disk 1.0.0.0

Virtual disk
باز هم شاهکار جوانان ایرانی در عرصه کامپیوتر و ارائه خدمات به کاربران!
نرم افزار بسیار ساده و کوچک Virtual disk یک نرم افراز کمکی برای کاربران عادی و غیر حرفه ای است که به کمک این نرم افزار می توانند به کارشان با کامپیوتر یک سازماندهی کوچک داده و در نتیجه از کار با آن نتایج بهتری را بگیرند و سرعت کار آنها بیشتر خواهد شد !

Virtual disk برای شما یک درایو مجازی در My Computer می سازد و این درایو فضایی از پارتیشن  شما  را اشغال می کند … امااین کار چه فایده ای دارد؟

این درایو به صورت یک Shortcut عمل می کند اما با خصوصیات یک درایو! بنابر این شما می توانید خیلی عملیات را با این Shortcut یا میانبرها انجام دهید و همچنین ابزار مورد نیازتان را در آن جا دهید.
استفاده از این نرم افزار برای کاربران حرفه ای، نمی تواند جالب و مفید باشد !

Download دانلود - 44 کیلوبایت




امیر ::: چهارشنبه 87/2/11::: ساعت 11:8 صبح

Website Ripper Copier 3.0 + crack

P30download.com  P30download.com
چنانچه از اهالی دنیای مجازی (اینترنت) هستید بدون شک روزانه از وب سایت های متعددی دیدن می کنید, که بسیاری از آن ها شامل مطالب, آرشیوها و محتوای زیادی میباشند. مرور کامل اینگونه سایت ها معمولا نیازمند زمان زیادی بوده و اتصال دائم شما به اینترنت را طلب میکند که در بسیاری مواقع از لحاظ زمان و هزینه اصلا به صرفه نمیباشد, حال به نظر شما چگونه میتوان کلیه مطالب این وب سایت ها را مطالعه و ذخیره نمود؟
بهترین راه ممکن این است که که یک کپی کامل از وب سایت مورد علاقه ی خود  بروی هارد دیسک سیستم خود ذخیره کنید  تا در حالت Offline نیز به راحتی به آن دسترسی داشته  باشید.
بسیاری از شما این عمل را  با  باز نمودن تک تک صفحات سایت مورد نظر و کلیک بر گزینه Save AS مرورگر خود انجام میدهید, اما به نظر شما این کار بیش از حد وقت شما را تلف نمیکند؟ بله ما راه ساده تری را به شما پیشنهاد میکنیم:
امروزه نرم افزار های متعددی ارائه شده اند که قادرند پس از دریافت نام وب سایت مورد نظر,  عملیات مکش اطلاعات را آغاز نموده و کلیه صفحات آن سایت را در عرض تنها چند دقیقه (بسته به محتوای آن سایت) در هارد دیسک شما ذخیره نمایند تا در زمان Offline نیز به کلیه اطلاعات صفحات وب سایت مورد نظر (بدون نیاز به اینترنت) دسترسی داشته باشید!

Website Ripper Copier محصول کمپانی  Tensons Corporation نرم افزار قدرتمندی است که قادر است کلیه صفحات یک وب سایت را دانلود کرده و بروی هارد  دیسک شما ذخیره نماید تا محتویات آن ها در حالت Offline نیز در دسترس شما باشد!
قابلیت های کلیدی این نرم افزار عبارتند از:
- قابلیت دانلود کامل یک وب سایت بر روی هارد دیسک و مرور آفلاین آن ها  بدون نیاز به اینترنت
- قابلیت دانلود خودکار فایل ها و اطلاعات مورد نظر شما از وب سایتها
- محیط کاربری ساده و سرعت بالا در کپی وب سایت ها
- قابلیت دانلود فایل های مختلف از محیط اینترنت با قابلیت پشتیبانی Resume
- مجهز به Offline Browser قدرتمند مستقل با امکانات گوناگون مانند Anti PopUp و …
- سرعت بالا و خیره کننده در نمایش صفحات وب سایت ها
- پشتیبانی پروتوکل های HTTP, HTTPS و FTP
- پیمایش سریع در بین صفحات وب سایت های کپی شده در هارد!
- قابلیت دریافت اطلاعات  از وب سایت های  حفاظت شده  یا Password Protected
- پشتیبانی از وب پروکسی سرورها جهت دانلود  وب سایت های مورد نظر از طریق پروکسی سرورها
- قابلیت پشتیبانی از Cookie ها و امکان Import کوکی های اینترنت اکسپلورر به  برنامه
- قابلیت ارائه گزارش های  آماری دقیق پیرامون پروژه های شما
لازم به ذکر است که کاربرانی که از اینگونه نرم افزار ها برای مرور وب سایت های مورد علاقه خود استفاده میکنند علاوه بر صرفه جویی در زمان خود, احتمال آلوده شدن ویندوز خود به ویروس ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جاسوسی را به حداقل ممکن میرسانند!
Download دانلود - 1.10 مگابایت
Crack کرک




امیر ::: چهارشنبه 87/2/11::: ساعت 11:8 صبح

Y!Tunnle Pro V1.3 Built232 + serial

P30download.com

Y! Tunnel Pro
« امکاتاتی برای یاهو مسنجر از جمله ضد بوت »
نرم افزار Y!Tunnel تقریبا معروفترین و قوی ترین نرم افزار کاربردی در ضمیه کمک به تمامی کاربران یاهو مسنجر است.
این نرم افزار توسط شیوه های خاص و ترفندهایی بسیار جالب امکاناتی از قبیل:

- مدیریت IM ها
- امکان جلوگیری از بوت شدن
- بستن راه MailBomber ها
- جلوگیری از ارسال E-Mail های مشکوک
- کنترل Voice در چت روم ها
- جلوگیری از انجام فرمانهای یاهو مثلinvite P30RooT/ که برای بیرون انداختن افراد مزاحم از چت روم ها استفاده می شود !
- و …

بسیاری از کاربران حرفه ای و مبتدی از این نرم افزار استفاده می کنند و به خاطر استفاده و طرز کار ساده آن، استفاده از آن را توصیه می کنیم.
Download دانلود - 622 کلیوبایت
Serial serial: r7sc8-q13smf-gs9qs2-wugsye-k3×4ss




امیر ::: چهارشنبه 87/2/11::: ساعت 11:8 صبح

Ip2CountryResolver 1.2

P30download.com

Ip2CountryResolver نام نرم افزار رایگانی است، که همانگونه که از نامش بر می آید قادر است IP های مورد نظر شما را به کشور های صاحب آن ها تبدیل کند!
این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده است و از سه بخش مختلف تشکیل شده که در بخش اول IP مورد نظر شما را دریافت کرده و پس از کلیک کاربر بر کلید Resolve , در بخش دوم و یوم نام کشور و کد مربوط به آن IP را از اینترنت استخراج  کرده و منطقه جغرافیایی شخص مورد نظر شما در اینترنت را مشخص میکند! این نرم افزار کم حجم بصورت رایگان عرضه شده و استفاده از آن برای کاربران آماتور نیز به سادگی امکانپذیر است.
Ip2CountryResolver با ویندوز های WindowsNT,2000,WinXP,Windows2003  سازگار بوده و از طریق لینک زیر در دسترس میباشد.
Download دانلود - 640 کیلوبایت




امیر ::: چهارشنبه 87/2/11::: ساعت 11:7 صبح

Free PAS to HTML Converter : این برنامه رایگان همان طور که از نامش پیداست برای تبدیل فایل‌های PAS (پاسکال) به HTML می‌باشد. حجمش هم فقط 55 کیلوبایت است. (جدید)
- Rozeta 2.0 : یک ابزار رایگان و کم حجم برای Rose Diagrams. (جدید)
- Tik-Tak 1.0 : یک برنامه رایگان و 777 کیلوبایتی که هم برایتان تایمر هست هم کارهای دیگری در خصوص ساعت و زمان برای‌تان انجام می‌دهد. (جدید)
- Free MP4 to AVI Converter 1.1 : برنامه‌ایی رایگان و 2.8 مگابایتی برای تبدیل فایل‌های تصویری MP4 ،M4V و MP4V به AVI یا MPG. (جدید)
- Free MOV to AVI Converter 1.0 : برنامه‌ایی رایگان و 2.8 مگابایتی برای تبدیل فایل‌های تصویری MOV یا QuickTime به AVI یا MPG.
- Quack Player 1.3.0.3 : یک Player رایگان، شیک و با حجم 5.4 مگابایت، برای ویندوز شما.
- Koma-Mail 3.645 : یک برنامه رایگان برای مدیریت ایمیل های شما، به عبارت دیگر یک Email Client مجانی و کم حجم برای شما با ساپورت از POP3 و IMAP و ... به همراه امکانات مختلف. این برنامه رایگان می تواند یک جایگزین مناسب برای برنامه های پولی مدیریت ایمیل باشد.
- Free PDF to Word Doc Converter 1.1 : برنامه‌ایی رایگان و حدودا یک مگی برای تبدیل فایل‌های PDF به فایل‌های Word (این برنامه در خصوص تبدیل فایل‌های PDF فارسی، تست نشده است)
- Shutdown Tool : به این برنامه رایگان و حدودا نیم مگی، یک زمان‌بندی بدهید تا در زمان مورد نظر، کامپیوتر شما را ری استارت یا خاموش (Shutdown) کند.
- Scan2PDF 1.6 : این برنامه رایگان و 1.1 مگی همان‌طور که از نامش پیداست برای تبدیل عکس و تصویر اسکن شده شما به یک فایل PDF می‌باشد.
- Media Player Classic (MPC) 6.4.9.0 : احتمالا تا کنون با «مدیا پلیر کلاسیک» کار کرده باشید. یک Player تقریبا همه کاره برای سیستم شما. حجم هم در حدود 2.2 مگابایت. ساده، شیک و پرکاربرد.
- XYplorerFree 5.55 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم (زیر یک مگ) که می‌تواند جایگزین مناسبی برای «ویندوز اکسپلورر» سیستم شما شود. یکی از امکانات جالب این برنامه Multi Tab بودن آن است.
- Zipeg 2.1.0.852 : برنامه‌ایی رایگان (همانند Winzip و Winrar) برای فشردن کردن فایل‌ها و فلدرها و همچنین باز کردن فایل‌های زیپ (فشرده) شده.
- Quick Media Converter 2.9 Beta : برنامه ایی رایگان و کم حجم برای تبدیل فرمت های مختلف صوتی و تصویری به همدیگر!
- GoodFrame 0.5 : برنامه‌ایی کم حجم و رایگان برای اضافه کردن فریم (قاب) به تصاویرتان با امکاناتی خوب. البته برای استفاده از این برنامه باید Microsoft .NET Framework 2.0 بر روی ویندوز شما نصب باشد.
- Applications Usage Monitor 4 : برنامه‌ایی رایگان و حدودا 230 کیلوبایتی برای مانیتور کردن مدت‌زمان استفاده از برنامه‌های مختلف، مانیتور کردن میزان حافظه مصرفی سیستم و ... یکی دیگر از امکانات این برنامه، جلوگیری از اجرای برنامه‌های مدنظر می‌باشد.
- Cute Password Manager 2008 1.0 : برنامه‌ایی رایگان که به کاربران اجازه مدیریت بر روی پسورد‌هایی که در سایت‌های مختلف استفاده کرده‌اند، را می‌دهد. در واقع با این برنامه پسوردهایی که در سایت‌های مختلف استفاده کرده‌اید، یادتان نمی‌رود. ضمنا این برنامه می‌تواند پسوردهای درست و حسابی نیز برایتان بسازد.
- Desktop Stationery 1.0 : یک همه کاره کوچولو و رایگان. ساعت، آلارم دهنده، یک تقویم ساده، دفترچه یادداشت، مدیا پلیر، سازنده پسورد و ... البته NET Framework 2.0. نیز باید بر روی ویندوزتان نصب باشد!
- 3D Froggy 1.1 : بازی رایگان و حدودا 5 مگی قورباغه سه بعدی، با حدود 50 مرحله (Level) مختلف!
- Glary Undelete 1.0 : یک برنامه رایگان و 1.2 مگابایتی برای بازگرداندن فایل های پاک شده شما. این برنامه از فایل سیستم های FAT ، NTFS ، NTFS و EFS پشتیبانی می کند.
- TeKnowMagic Checkers : یک بازی رایگان دیگر برای پکت پی سی داران! حجمش هم کم است. بازی هم از این مدل بازی های فکری است.
- SQLExpress Console 1.00 : یک ابزار رایگان، کم حجم و کمکی برای کار با دستورات SQL در MS-SQL servers. حجم فقط 101 کیلوبایت!
- Planet Defense 1.0 : یک بازی رایگان و حدودا چهار و نیم مگی، برای عاشقان فضا، فضانوردی و جنگ های فضایی!!
- TweakEasy Free 4.3 : یک برنامه رایگان و 640 کیلوبایتی که می توانید به کمک آن یک حال درست و حسابی به ویندوزتان بدهید و تنظیمات مختلف آن را به دلخواه خود تغییر دهید.
- File Extension Changer 2.1 : یک برنامه ساده، رایگان و 270 کیلوبایتی که کاربردی خاص دارد. با کمک این برنامه می توانید پسوند فایل های مختلف را (و همینطور نام آنها را) به راحتی عوض کنید.
- PassGen 1.2 : یک برنامه رایگان و حدودا 300 کیلوبایتی که کارش این است که برای شما پسوردهای مطمئن و رندم می سازد. با استفاده از این برنامه، خیالتان تا حد زیادی از پسوردهایی که انتخاب میشود، راحت خواهد بود.
- Post2Blog 3.01 : با استفاده از این برنامه میتوانید مطالب‌تان را مستقیما و تنها با فشار یک دکمه با استفاده از ابزارهایی مثل MS word ، Fire fox و ... به وبلاگتان ارسال کنید.
- doPDF 5.3 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم برای ساخت فایل‌های پی‌دی‌اف. با استفاده از این نرم افزار رایگان می‌توانید فایل‌های PDF را، با انتخاب فرمان Print از هر برنامه‌ای ایجاد کنید.
- CC PDF Converter 0.7 : این نرم افزار رایگان به شما این امکان را می دهد که اسناد مختلف خود را (اعم از ورد، اکسل، صفحات اینترنتی و ...) به فایل‌های PDF تبدیل کنید.
- My RSS Toolbar 1.30 : با استفاده از این نرم افزار، می توانید روزانه و به راحتی، اخبار و مطالب گوناگون مورد نظر خود را از سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف دریافت نمایید.
- HTML Compress 5.5 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم فایل‌های HTML خود را فشرده کنید تا حجم کمتری پیدا کنند و به این ترتیب فضای کمتری را روی سرور اشغال کنند و سریع‌تر نمایش داده شوند.
- TinyPDF : یکی از کوچکترین نرم‌افزارهای ساخت فایل‌های PDF در دنیا ؛ فقط 586 کیلو بایت!!
- FastImageResizer 0.94 : برنامه‌ای رایگان و کم‌حجم که می‌تواند با سرعت و دقت کافی، سایز عکس‌ها و رزلوشن آنها را تغییر دهد. تقریبا همه انواع فرمت عکس‌ها را نیز میتواند بخواند.
- CD Archiver 4.6 : این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که مجموعه ی دیسک هایتان را سازماندهی کنید و اطلاعات آن را به صورت آرشیو مرتب و نگهداری کنید.
- ScrollBar 1.2a : با این برنامه میتوانید رنگ دلخواه را برای اسکرول بار مرورگر اینترنت اکسپرورر (در صفحات وبی که طراحی می کنید) ایجاد کنید. (در واقع این برنامه خیلی راحت، کدهای HTML مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد)
- CSS Briefcase 1.5 : اگر با CSS کار میکنید و برای هر سایتی که طراحی میکنید یک استایل مشخص استفاده میکنید، بشتابید که با این برنامه در وقت و خودتون صرفه جویی مینمایید. با این برنامه میتوانید استایلهایی که بیشتر از همه استفاده میکنید ذخیره کرده و هر دفعه با چند کلیک در سایت جدید استفاده کنید.
- Font Mate 1.1.1 : با این برنامه میتوانید لیست تمام فونت‌های داخل سیستم‌تان را ببینید و بعد هم تمام کاراکترهای آن فونت را مشاهده کنید. (با این روش شما می‌توانید نشانه‌های خاص هر فونت را نیز پیدا کنید)
- JustStyle CSS Editor 1.3.3 : با این ادیتور CSS می‌توانید به راحتی برای هر تگ HTML صفحه‌تان، یک استایل جداگانه طراحی کنید. برنامه‌ایی قدرتمند و البته رایگان برای طراحان وب و سی‌اس‌اس بازان حرفه‌ایی.
- CSS-BuMa 1.2 : برنامه ای که کارش ساختن دکمه ها برای صفحات وب با استفاده از CSS است. بدون اینکه از هیچ عکسی استفاده کند.
- Copyright It! 2.1 : با این برنامه میتوانید به راحتی عبارت یا متن کپی رایت خودتان را، روی عکسهایتان با PHP اضافه کنید.
- SWF To Image library : با این برنامه میتوانید فایل فلش خود را به عکس تبدیل کنید. به چه دردی میخورد؟ به درد اینکه مثلا بیننده شما روی عکس کلیک میکند و بعد فلش اجرا میشود. این یک از کابردهای این تبدیل می‌تواند باشد. کاربردهای دیگرش بر عهده‌ی خود شما.
- FontRenamer 1.0 : این برنامه اسم فایلهای فونت را به نام واقعی آنها تغییر میدهد.
- Poster Forge 1.01 : برنامه ای برای تبدیل عکس به پوستر. ولی نه یک پوستر خالی. پوستری که همراه با نوشته هایی در بالا و پایین باشد.
- Java Code Export 1.0 : برنامه ای کم حجم و رایگان که متون جاوای شما را به 10 فرمت مختلف مثل عکس، PDF ، HTML و ... تبدیل میکند.
- Doc Convertor 1.0 : فایل های نوشتاری و یا کد برنامه شما را (حالا هرچی که میخواد باشه C باشه ASP باشه VB باشه و ...) به فرمت دلخواهت مثل عکس یا HTML یا ... تبدیل میکند.
- Free Fast MPEG Cut : این برنامه همان طور که از نامش پیداست، سریع ترین و راحت ترین راه حل برای برش فیلم های فرمت MPEG می باشد. Fast MPEG Cut به راحتی به شما این امکان را می دهد که قسمت هایی از فیلم مورد نظر را برش دهید، بدون اینکه دوباره نیازی به کد شدن کامل فیلم باشد! این برنامه این کار را بدون افت کیفیت انجام می دهد.
- Lines 1.01 : یک مقابله و بازی رودررو با رایانه. برنده کسی است که فضا ی بیشتری را مال خود کند. این بازی رایگان با حجم کم می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات بیکاری شما باشد.
- ColorPick 2.51 : یک ابزار خود اجرا با حجم بسیار کم، رایگان و بسیار کاربردی که کد رنگ محل قرار گیری موس را به صورت قابل استفاده در اکثر زبان های برنامه نویسی تحت وب و غیره به شما میدهد. اگر به دنبال پیدا کردن کد های رنگ هستید بدون شک بهترین و ساده ترین نرم افزار برای این کار ColorPick می باشد.
- The Picker 1.0 : این برنامه رایگان ابزاریست برای دانستن کد رنگ هر نقطه دلخواه. این برنامه با حجم بسیار اندک خود و بدون نیاز به نصب، با اجرا شدن، کد رنگ محل قرار گیری موس شما را در گوشه تصویر نشان می دهد. کد رنگ خروجی که این برنامه ایجاد میکند میتواند به صورت RGB یا HEX باشد که بنا به نیاز کاربر قابل تغییر است.
- Color Codes 1.0 : یک نرم افزار بسیار کاربردی که می تواند دسته ای از رنگ های استاندارد انتخابی شما را به صورت کامل جمع آوری کرده و خروجی کدها را برای استفاده در صفحات وب، برنامه نویسی و حتی به صورت RGB به شما بدهد.



امیر ::: چهارشنبه 87/2/11::: ساعت 11:7 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :6127
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<